INSTRUCŢIUNI CERERE TRANSFER AUTO - PERSOANE JURIDICE

- Timpul maxim de completare este de 15 minute. Acesta este limitat din motive de securitate a datelor;

- Înainte să vă apucaţi de completat pagina, asiguraţi-vă că aveţi scanate (sau fotografiate) documentele solicitate ( Copie carte de identitate - fişierele trebuie să fie de tipul pdf sau jpeg);

Solicitantul este pe deplin răspunzător de corectitudinea şi veridicitatea datelor completate.

- Scanaţi sau fotografiaţi cu telefonul documentele necesare (fişierul trebuie să fie de tipul pdf sau jpeg), dacă aţi primit mesajul că imaginea are o dimensiune prea mare verificaţi calitatea imaginii şi încercaţi să o daţi la o calitate inferioară;

- Câmpurile colorate în roşu nu sunt completate corespunzător;

- În câmpurile "Denumire persoană juridică" se va completa numele şi prenumele persoanei care face declaraţia;

- În câmpul "C.U.I./C.I.F." se va completa codul unic de înregistrare sau codul de înregistrare fiscală, după caz, al persoanei juridice în cauză;

- În câmpul "Adresa de E-Mail" se va completa adresa de e-mail la care se va primi confirmarea depunerii cererii, cu număr de înregistrare;

- În câmpul "Număr de telefon" se va completa numărul de telefon mobil la care se va primi, prin S.M.S., confirmarea depunerii cererii, cu număr de înregistrare;

- În câmpul "Noua adresă sediu" se va completa adresa actuală a sediului;

- În câmpul "Vechea adresă a sediului" se va completa fosta adresă a sediului(cea de la care solicitaţi mutarea vehiculelor);

- În câmpul "Certificatul de înregistrare" se va alege fişierul, scanat sau fotografiat, al certificatului de înregistrare al persoanei juridice (CUI) la Registrul Comerţului sau certificatul de înregistrare fiscală (CIF) la ANAF în cazul asociaţiilor, fundaţiilor, organizaţiilor, instituţiilor, altor entităţi (fişierul trebuie să fie de tipul pdf sau jpeg, fişierele de tip pdf pot conţine mai multe pagini);

- În câmpul In câmpul "Acte de schimbare sediu" se va alege fişierul scanat după certificatul de înregistrare menţiuni şi încheierea de şedinţă împreună cu hotărârea AGA/decizia asociatului unic, după caz, pentru schimbarea sediului social. In cazul asociațiilor, fundațiilor, organizațiilor, instituțiilor și a altor entități se va alege fișierul scanat după Încheierea de ședință de la Judecătorie împreună cu hotărârea AGA/Consiliului de Administrație/Consiliului director, după caz, pentru schimbarea sediului social;

- Prin apăsarea butonului "Trimite cererea" se va înregistra, electronic, cererea dvs.. La adresa de e-mail indicată şi pe telefonul indicat de dvs. veţi primi un mesaj cu numărul de înregistrare (în caz contrar verificaţi şi folderul SPAM). În urma primirii acestui număr de înregistrare cererea dvs. a fost înregistrată în sistem;

- Pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon lăsat de dvs. veţi putea fi contactat de către inspectorii D.G.V.B.L. în cazul în care există nelămuriri privind actele depuse.