CONTACTAŢI-NE
Dacă aveţi nevoie de ajutor vă rugăm să ne contactaţi la adresa , pe Facebook , pe Instagram , prin informarea directă prin intermediul Compartimentului Consilere pentru Cetăţeni.
Dacă aţi primit o adresă sau o notificare şi doriţi clarificări vă rugăm să sunaţi la numerele indicate în antet.
Sediul | Număr de telefon şi adresa |
---|---|
Sediul central | Tel: 0372.10.61.58 / 0314.03.99.00 Sos. Morarilor nr.6 Harta situare sediu |
Sediul Programări online |
Serviciul Programări Online Persoane Fizice Biroul Inspecţie Fiscală Tel: 0372.10.61.58 / 0314.03.99.00 Strada Ziduri Moşi nr.4, et.2 (sediul nou Piaţa Obor) Harta situare sediu |
Program de lucru cu publicul
Programul de lucru cu publicul pentru Persoane Fizice este Luni: 8:30 - 16:30, Marti: 8:30 - 18:30, Miercuri - Joi: 8:30 - 16:30, Vineri: 8:30 - 14:30.
Programul de lucru cu publicul pentru Persoane Juridice este Luni: 8:30 - 16:30, Marti: 8:30 - 18:30, Miercuri - Joi: 8:30 - 16:30, Vineri: 8:30 - 14:30.
Program de audienţe
În situaţia în care sunteţi nemulţumit de modul de soluţionare a unei solicitări vă puteţi înscrie în audienţă la conducerea Direcţia Generală Venituri Buget Local Sector 2.
Modalităţile de înscriere sunt următoarele:
- prezentare la ghişeul "Consiliere Cetăţeni" şi solicitare înscriere în audienţă
- e-mail la adresa:
- formular de înscriere în audienţă - online
Audienţele se desfasoara astfel:
- în zilele de marţi între orele 13:30 - 15:30 de către: Director General Cristian Atanasie Duţu.
- în zilele de miercuri între orele 13:30 - 15:30 de către: Director General Adjunct Anton Steiner.
Petiţii
Petiţiile se pot transmite şi electronic la adresa de e-mail:
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ( G.D.P.R. )
Având în vedere noile reglementări cu privire la protecţia datelor cu caracter personal, introduse prin Regulamentul UE 2016/679 vă rugăm să consultaţi următoarea informare.