ÎNTREBăRI FRECVENTE!
Pentru a vedea raspunsul apăsaţi pe întrebare.
1. Care este adresa sediului dedicat serviciului "Programări Online"?
Adresa sediului este str. Ziduri Moşi nr.4, etajul 2, în incinta Pieţei Obor ( piaţa nouă ).
Puteţi localiza adresa pe harta Google Maps la următorul link:Harta Google Maps
2. Care sunt documentele necesare operaţiunilor din cadrul serviciului "Programări Online" şi unde se găsesc?
Pentru Persone fizice actele necesare se găsesc aici.
Pentru Persone juridice actele necesare se găsesc aici.
ATENŢIE! Documentele specifice fiecărei operaţiuni sunt transmise şi pe emailul de confirmare a programării online.
Vă rugăm să verificaţi emailul primit!
3. Care sunt paşii necesari pentru efectuarea unei programări online?
- Accesati sectiunea "Programari online"
- Se consulta instructiunile si apoi se completeaza campurile corespunzator (nume si prenume, adresa email, telefon, tipul operatiei, data si ora programarii).Daca datele sunt corecte se apasa butonul "Rezervare".
- Veti primi un email cu un cod de ACTIVARE, cod ce trebuie introdus apasand butonul ACTIVARE din email.
- Veti primi un nou email cu confirmarea programarii, email ce va contine ghiseul la care ati fost programat precum si documentele necesare tipului de programare aleasa.
4. Există posibilitatea transmiterii / obţinerii documentelor în format electronic ?
- Posibilitatea transmiterii / obţinerii documentelor în format electronic se gaseşte aici
5. Care sunt modalităţile de obţinere acces pentru platforma digitală a D.G.V.B.L. ?
- Modalităţile de înregistrare ( acordare de utilizator şi parolă ) pentru utilizarea platformei digitale se găsesc aici
6. Care sunt modalităţile de recuperare a parolei pentru platforma digitală a D.G.V.B.L. ?
- Modalităţile de recuperare a parolei se găsesc aici
7. Care este modalitatea de completare a câmpurilor specifice, aferente fiecărei operaţii din cadrul platformei digitale a D.G.V.B.L. ?
- Modalitatea de completare o puteţi găsi în momentul accesării fiecărei operaţii ( Declaraţii online, Certificate fiscale, Plata electronică, Balanţă, Plăţi, etc.) din cadrul "Platformei digitale";
- Există posibilitatea modificării profilului contribuabilului (modificare parolă, număr de telefon, adresa de email) în secţiunea "Profil" din contul dvs. pe "Platforma digitală".
8. Care este modalitatea de plată a obligaţiilor la bugetul local pentru persoanele fizice şi juridice ?
- Modalităţile plată se găsesc aici
9. Care sunt documentele necesare operaţiunilor specifice instituţiei şi unde se găsesc ?
- Pentru persoane fizice puteţi afla ce acte vă sunt necesare pentru o anumită operaţie aici.
- Pentru persoane juridice puteţi afla ce acte vă sunt necesare pentru o anumită operaţie aici.
10. Unde se pot fotocopia documentele solicitate ?
- Fotocopierea documentelor solicitate (acolo unde este cazul) se poate efectua direct la ghişeu, de către inspector, la momentul prezentării documentelor solicitate.
11. Există posibilitatea completării formularelor în format Word ?
Da, există posibilitatea completării formularelor în format Word:
- Pentru persoane fizice puteţi afla ce acte vă sunt necesare pentru o anumită operaţie aici.
- Pentru persoane juridice puteţi afla ce acte vă sunt necesare pentru o anumită operaţie aici
12. Care sunt modalităţile de obţinere a unui certificat fiscal ?
- Modalităţile de obţinere a unui certificat fiscal se găsesc aici.
13. Unde se pot verifica certificatele fiscale emise prin "Platforma digitală"?
- Certificatele fiscale pot fi verificate accesând aici.
14. Cum mă pot înscrie în audienţă?
- Vă puteţi înscrie în audienţă urmând paşii de aici.